سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان:

بیش از ۱۰ میلیون تن کالا سالانه از استان سمنان به سایر مبادی کشور حمل می شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: شرکت حمل و نقل کالا در استان سمنان از این پس با روال جدید کرایه فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح تن بر کیلومتر در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است گفت: بر اساس شاخص های جدید ابلاغی، نرخ های حمل بر مبنای تن کیلومتر تهیه و شرکت‌های حمل و نقل موظف به اعمال آن در سیستم صدور بارنامه هستند.

وی افزود: جلسات متعددی با انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا پیرامون تحلیل وضعیت موجود و بررسی شاخص ها و معیارهای محاسبه نرخ تن کیلومتر برگزار شده تا تمامی جوانب اجرای این طرح سنجیده شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح در راستای جلب رضایت رانندگان و تولید کنندگان اجرا شده است، تصریح کرد: در تعیین نرخ حمل کالا معیارهایی نظیر شرایط اقتصادی استان، وضعیت تولید و اشتغال، میزان سرمایه گذاری فعلان حوزه حمل ونقل، شرایط آب و هوایی، هزینه های نگهداری ناوگان و وضعیت توپوگرافی مسیرهای حمل در نظر گرفته شده است.

منصور کیایی گفت: بیش از ۱۰  میلیون تن کالا سالانه  از استان سمنان به سایر مبادی کشور حمل می شود و  ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان  از این پس با روال جدید کرایه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام / گ

اعمال کرایه حمل طرح بر حسب تن بر کیلومتر در سمنان اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.