سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سارق حرفه‌ای با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت در یکی از شهرک‌های مرکز استان مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با قرائن و شواهد موجود و بررسی سرقت‌های صورت گرفته و بر اساس اخبار واصله مشخص شد فردی که از سارقان سابقه‌دار بوده و در سال ۳ مرحله به اتهام سرقت منزل و داخل خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی‌شده که با هوشیاری و تیزبینی مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی بابیان اینکه سارق در تحقیقات اولیه در کلانتری به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

سردار مظاهری افزود: در ادامه تحقیقات مأموران مشخص شد سرقت‌های متعددی از سوی سارق انجام‌شده است و با توجه به سابقه‌دار بودن متهم کارآگاهان پلیس آگاهی طی درخواستی از مقام قضائی، متهم را برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل گرفتند.

وی با توجه به اینکه هنگام دستگیری متهم یک دستگاه موتورسیکلت از وی کشف‌شده بود، گفت: با بررسی دقیق‌تر ناچار لب به اعتراف گشوده و در ابتدا به ارتکاب ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و انتقال آن‌ها به روستای محل سکونت خود و فروش به اهالی روستا اعتراف کرد که یکی از مال‌خران در این رابطه دستگیر و از او نیز ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شد و در تحقیقات انجام‌شده از مال‌خر مشخص شد متهم در سطح روستا تعداد زیادی موتورسیکلت مسروقه را به فروش رسانده است.

مظاهری افزود: در راستای پیگیری پرونده سارق حرفه‌ای طی هماهنگی قضائی ۲ تیم از مأموران به روستای سکونت سارق اعزام و با همکاری متهم و مال‌خر تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که پس از انجام اقدامات کارشناسی احراز اصالت، مسروقه بودن آن‌ها محرز و در بازرسی از منزل پدری متهم چند فقره چک، کارت عابر بانک و ... کشف که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد از داخل خودرو سرقت شده‌اند.

انتهای پیام/ط


دستگیری سارق در بجنورد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.