سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار دفتر پژوهش پالایش گاز ایلام در دانشگاه آزاد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از استقرار دفتر پژوهش و فناوری این شرکت در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد.

 شهریار داری پور مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،از استقرار دفتر پژوهش و فناوری این شرکت در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد و اظهار کرد: به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعداد‌ها و ظرفیت ها، رفع نیاز‌های پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثر اساتید و پژوهشگران دانشگاهی، این دفتر استقرار یافته است.


 داری پور افزود: هدف از ایجاد این دفتر ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه، انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تعامل علمی بین شرکت پالایش گاز ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و برگزاری نشست‌های علمی و کاربردی و ایجاد فناوری‌های جدید است.


وی گفت: واحد‌های پژوهش و فناوری شرکت‌ها به طور کلی فعالیت‌هایی از جمله بهبود کیفیت محصول، تولید محصول جدید، رفع موانع تولید، افزایش‌سود آوری، کاهش ضایعات، بهینه سازی فرایندها، انتقال وجذب فناوریها، کسب دانش فنی برای تولید و ... را دنبال می‌کند.


 داری پور تصریح کرد:به منظور افزایش اثر بخشی و تسهیل ارتباط با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد دفتر پژوهش و فناوری این شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام راه اندازی شده است، و این دفتر به عنوان سومین دفتر حوزه پژوهش و فناوری بعد از دانشگاه‌های ایلام و دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح و راه اندازی شده است.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در پایان گفت: در راستای اشتغال و کارآفرینی برای توسعه و شکوفایی استان با شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ثابت کاری با مشارکت و همدلی دیگر نهاد‌ها می‌توان به اهداف توسعه‌ای در استان رسید.

 

انتهای پیام/ع

همکاری پژوهشی مابین پالایشگاه و  دانشگاه آزاد ایلام

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.