سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

تفکر بسیجی به معنای عمل به‌موقع به تکلیف است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تفکّر بسیجی شامل عمل به هنگام در راه تکلیف‌گرایی برای رسیدن به پیروزی‌های بلندتر انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو در همایش حماسه بصیرت و حضور انقلابی در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر، افزود: تفکّر بسیجی مایه صدور انقلاب اسلامی برای ملّت‌های آزاده و آزادی‌خواهی شده و انقلاب اسلامی را کانون صدور تفکّر مبارزه با زور، ظلم و استکبار کرده است.

وی بیان کرد: با تفکر بسیجی بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزوده شده و در مقابل، آرایش قدرت‌های به اصطلاح جهانی بر هم خورده و آرایش منسجم افکار و ابزار این قدرت‌ها نیز علیه جمهوری اسلامی، متزلزل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) نیز در این همایش که با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی و گردان‌های سراسر استان برگزار شد، گفت: گاهی ریشه اختلافات، تفرقه‌ها و فتنه‌هایی که در جامعه ما بروز پیدا می‌کند جهالت است که باعث می‌شود کسانی از روی نادانی در یک جبهه جاگرفته و شعار بدهند و جاهلانه به تحلیل بپردازند تا جایی که مبانی دین را برای خود اختراع و مبانی نظام را نیز به گونه دیگری برای خود تحلیل می‌کنند.

حجت الاسلام حسین دشتی جهالت را منشأ بسیاری از اشکالات جریانات سیاسی مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون عنوان و تصریح کرد: جهالت در مبانی اعتقادی و دینی، بدعت‌ها و آرای جدید، منشأ اختلافات سیاسی جامعه امروز ماست که لازم است جامعه ارزشی ما در مرحله اوّل با مبانی ارزشی دین آشنایی بیش‌تری پیدا کنند.

وی نیاز اوّلیه جامعه ارزشی امروز را آشنایی بیش از پیش با مبانی ارزشی دین دانست و بیان کرد: جوانان ما لازم است گستره دین را بدانند و متوجّه باشند که عدّه‌ای دارند شعار حدّاقلی دین را در جامعه سیاسی مطرح می‌کنند و معتقدند که باید حلقه دین را کوچک‌تر کرد و لازم نیست دین در همه جا حضور داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: بعضی‌ها نیز معتقدند دین از سیاست جداست، امّا عدّه‌ای دیگر معتقدند که دین را از سیاست را جدا نمی‌دانیم، امّا دین حدّاقلی را در کنار سیاست قبول داریم و می‌گویند شما دین را برای مردم سخت می‌کنید.

انتهای پیام/ک

تفکّر بسیجی مایه صدور انقلاب اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.