سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر نزولی سوانح فوتی همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت:سوانح فوتی همدان سیر نزولی دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در آیین بهره برداری از دوربین های ثبت تخلف راهور با بیان اینکه همچنین شمار مجروحان نیز در این مدت با کاهش 11 درصدی مواجه است اضافه کرد: مهمترین عامل کاهش سوانح رانندگی، فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ آمد و شد با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و نشریات بوده است.
وی  بیان کرد: تعامل و همفکری مجموعه شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح های ترافیکی و انضباط اجتماعی موجب جبران عقب ماندگی ها شد.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: استفاده از تجهیزات روز برای کنترل ترافیک اجتناب ناپذیر است و امروزه سه مولفه سرعت، صحت و دقت در کنار شفاف سازی با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی عملی است.
وی با تقدیر از تلاش شهرداری برای نصب دوربین در نقاط مختلف شهر همدان ابراز امیدواری کرد: میزان دوربین ها به یکصد دستگاه برسد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: استفاده از تجهیزات نوین موجب کاهش تنش بین ماموران پلیس راهور و فرد متخلف نیز می شود.
سردار کامرانی صالح یادآوری کرد: برخی مواقع تخلف های ثبت شده توسط مامور با اعتراض شهروند مواجه می شد اما هم اینک می توان با استفاده از تجهیزات، فیلم تخلف راننده را برای او به نمایش گذاشت.
وی گفت: علاوه بر استفاده از سیستم های آی تی نیازمند این هستیم که وجود این ابزارها آگاه سازی و اطلاع رسانی شده و با انجام عملیات روانی زشتی بی توجهی به قانون را منعکس کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: شهروندان باید بدانند هر گونه تخلف و بی قانونی اجحاف در حق دیگر شهروندان است و این افراد در حقیقت نسبت به حقوق اجتماعی دیگران بی توجه بوده اند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با استفاده از وسایل سنتی، فیزیکی و در پیش گرفتن رویکرد سنتی امکان مدیریت و کاهش تخلف سخت و استفاده از تجهیزات نوین یک ضرورت بود.
وی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تمامی دشمنان با عملیات روانی دنبال القای یاس و ناامیدی و کوچک نشان دادن جلوه های بزرگ خدمت هستند.
وی اضافه کرد: با همت والای همه مردم و مسئولان اقدام ها و خدمات صورت گرفته را باید یادآور شد و جشن بزرگ انقلاب را پرشور برگزار کرد.
انتهای پیام/

سوانح فوتی همدان سیر نزولی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.