سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کشاورزی بروجرد خبرداد؛

توزیع روزانه ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در بروجرد

مدیر کشاورزی بروجرد از توزیع روزانه ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عزت الله نباتی مدیر کشاورزی بروجرد گفت: با هماهنگی انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و استان لرستان برنامه ریزی به گونه‌ای بوده که روزانه نهاده‌های دام و طیور در سطح شهرستان توزیع تا مشکلی ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: این میزان نهاده وارد شده در شهرستان برای تولید روزانه ۵۰ تن مرغ، ۱۵ تن گوشت قرمز و ۶ تن تخم مرغ است.

نباتی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار افزود: گرانی قیمت مرغ مقطعی بوده و دولت با تدابیر لازم در حال ثبات قیمت گوشت سفید و قرمز است.

وی اظهار داشت: در ماه‌ها اخیر حدود ۳۰ تن گوشت سفید و قرمز از سوی مراکز توزیع کننده در بروجرد توزیع شده و این روش ادامه دارد.

مدیر کشاورزی بروجرد گفت: هم اکنون ۱۶ واحد پرواری گاو، ۱۲ واحد پرواری، ۱۴۵ مرغداری گوشتی و سه واحد مرغ تخم گذار در راستای تامین گوشت قرمز و سفید این شهرستان فعال هستند.

نباتی بیان کرد: همچنین یک واحد جوجه کشی با ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در هر دوره و تولید مرغ مادر در ۳۰ هزار قطعه وجود دارد.

وی ادامه داد: سالانه سه هزار تن گوشت قرمز، ۱۷ هزار تن گوشت مرغ، ۲ هزار و ۱۸۰ تن تخم مرغ و ۲ هزار و ۵۰۰ تن ماهی در بروجرد تولید می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی بروجرد گفت: این شهرستان با تولید سالانه ۵۶۰ هزارتن انواع محصولات باغی، زراعی و دام و طیور دارای ۶۸ هزارهکتار اراضی کشاورزی است.

انتهای پیام/م

روزانه ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در بروجرد توزیع می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.