سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با حضور پرشور مردم و علاقه‌مندان به کتاب در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در افتتاحیه نمایشگاه ضمن خیر مقدم به حضار گفت:ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با شعار حال خوش خواندن با حضور ناشران تخصصی و بین اللملی در جنوب کرمان امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود:نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان تا جمعه ۲۸ دی در محل حسینیه شهدا واقع در چهار راه فرمانداری شهرستان جیرفت دایر است و از عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب دعوت به عمل می‌آید.

حجت السلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب از جهات مختلفی مورد توجه است، اما امروز نمایشگاه کتاب در جیرفت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود نشان دهنده یک ظرفیت مهم در جنوب کرمان است.

وی افزود:برپایی نمایشگاه کتاب در جنوب کرمان نشان می‌دهد که این منطقه نه تنها در تولید محصولات کشاورزی در کشور برتر است بلکه از جهت فرهنگ و هنر و اهمیت به کتاب هم حرف اول را می‌زند.

امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: امروز در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت مردم به عشق ولایت و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهمیت می‌دهند.

وی گفت:امیدواریم بودجه‌های فرهنگی هم مثل بودجه‌های اقتصادی و عمرانی در کشور رشد و توسعه پیدا کند.

یادآور می‌شود ساعت بازدید از ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ۱۶ تا ۲۰ می‌باشد.
انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.