سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم خمین در مجلس:

بهره‌برداری از پتروشیمی خمین به سال آینده موکول شد

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی این شهرستان در سه ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری رسیده و وارد چرخه تولید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در خصوص روند احداث و بهره‌برداری کارخانه پتروشیمی خمین که مقرر بود اواخر سال جاری وارد عرصه تولید شود، گفت: پتروشیمی خمین با سرعت و طبق برنامه از پیش طراحی شده در حال احداث است و عملیات احداث آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید که به نظر می‌رسد در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شاهد افتتاح خط تولید این شرکت باشیم.

وی ادامه داد: طبق تعریف اولیه محصول تولیدی پتروشیمی خمین به عنوان محصول واسط یا میانی این صنعت به شمار می‌رود و تقریبا از محصولات مادر خواهد بود که محصول آن تامین‌کننده ۱۰‌ها پروژه پائین‌دستی پتروشیمی است.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد: با توسعه سرمایه‌گذاری در پتروشیمی خمین به عنوان یک صنعت مادر که تامین‌کننده نیاز صنایع پائین‌دستی است، می‌توان هزاران شغل را مستقل از این مجموعه تولیدی ایجاد کرد.

وی به ایجاد اشتغال برای حدود ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در پتروشیمی خمین اشاره کرد و گفت: طبق برنامه قرار است پتروشیمی خمین با ظرفیت سالانه حدود ۱۸۰ هزار تن وارد چرخه تولید شود که براساس اهداف توسعه، این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

پتروشیمی خمین  سال آینده بهره برداری می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.