سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد؛

ارجاع هشتصدو چهل و چهار پرونده قاچاق کالا به مراجع قانونی در استان سمنان

اسودی گفت: در سال جاری از پنج هزار و ۸۷۸ مورد بازرسی قاچاق کالا از واحد‌های صنفی در سطح استان سمنان تعداد ۸۴۴ پرونده قاچاق تنظیم و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالای صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به کشف ۶۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان، گفت: در سال جاری و در قالب گشت‌های نظارت و بازرسی، پنج هزار و ۸۷۸ مورد بازرسی قاچاق کالا از واحد‌های صنفی خرده و عمده فروش در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: از این تعداد بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۹۸۹ مورد گشت نظارت و بازرسی از سطح عرضه بصورت گشت مشترک و با همکاری اعضای کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا و دستگاه‌های ذیربط از قبیل: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اصناف، دخانیات، نیروی انتظامی، استاندارد در شهر‌های استان سمنان انجام گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این گشت‌های بازرسی که بمنظور مبارزه با کالای قاچاق سلامت محور، مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۱ قلم کالا انجام شده است، ۸۴۴ پرونده قاچاق تنظیم و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

وی بیشترین کشفیات کالای قاچاق را مواد دخانیات، آرایشی و بهداشتی، سوخت و مواد غذایی عنوان کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد پرونده قاچاق که در سال جاری تنظیم شده ۶۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

اسودی در پایان مطرح کرد: نظارت مستمر بر کالا‌های داخلی با هدف تنظیم بازار، ساماندهی عاملان مجاز عرضه، پیشگیری از عرضه کالای دخانی و نظارت بر میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های بزرگ عرضه محصولات کشاورزی در بحث سم و کود و پاک‌سازی نقاط آلوده خرید و فروش نیز همواره مدنظر بوده است.

انتهای پیام / م

تنظیم تعداد ۸۴۴ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۶۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در استان سمنان

 

برچسب ها: صنعت ، کالای قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.