سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران خوزستان نسبت به بالا آمدن آب رودخانه‌ها

با صدور اطلاعیه‌ای اداره کل مدیریت بحران خوزستان ضمن اشاره به بارانی بودن خوزستانی در این هفته نسبت به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی به استان، از اوایل روز یکشنبه تا اوایل روز سه شنبه، ابتدا بارش پراکنده طی روز یکشنبه و سپس بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد‌های قابل ملاحظه به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان طی روز دوشنبه با احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در نقاط مذکور پیش بینی شده است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: در این مدت انتظار کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان به سبب بارش برف و کولاک وجود دارد و شمال خلیج فارس در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مواج و طوفانی پیش بینی شده است. همچنین ورود سامانه بارشی دوم به استان خوزستان ازاواخر روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه موجب وقوع بارندگی و بارش برف در ارتفاعات شمالی و شرقی استان خواهد شد.

انتهای پیام/م

صدور اطلاعیه از سوی مدیریت بحران در خصوص بالا آمدن آب روخانه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.