سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین خواری در همدان سازماندهی شده است

رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: دست اندازی سود جویان به اراضی ملی به صورت حرفه‌ای و سازماندهی شده صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا قاسمی مجاهد رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: بیشتر پرونده‌های تشکیل شده موید برنامه ریزی سودجویان برای زمین خواری است.

وی بیان کرد: برخی علنی و آشکار وارد میدان نشده و در پشت پرده زمین خواری قرار دارند و هزینه‌های میلیاردی برای دستیابی به هدف خود هزینه می‌کنند.

رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری همدان اضافه کرد: آن‌ها با استفاده از توان مشاوران زبده و توانمند درصدد دور زدن قانون هستند و در این راستا علنی و آشکار وارد میدان نشدند.

قاسمی مجاهد افزود: این قبیل افراد سود جو زمین‌های زارعی را به قیمت بسیار نازل خریداری کرده و هنگام حضور در دادگاه نیز از کشاورزان و مالکان قبلی زمین به عنوان شهود استفاده می‌کنند.

وی گفت: با توجه به جدیت دستگاه قضایی به ویژه دادستان‌ها برای برخورد با زمین خواران، نقشه سودجویان با شکست مواجه شده است.

رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری همدان بیان کرد: ۹ ماهه سال گذشته ۸۷۹ پرونده زمین خواری در محاکم قضایی این استان تشکیل شد که امسال به ۷۳۳ پرونده کاهش یافت.

قاسمی مجاهد اظهار داشت: ۸۸۸ پرونده امسال مختومه شده که منجر به بازپس گرفتن ۴۷۶ هکتار ازاراضی ملی از دست متصرفان و سودجویان شده است.

انتها ی پیام/ز

زمین خواری در همدان

برچسب ها: محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.