سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم

امام جمعه گناوه بیان کرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب مملو از دستاورد‌های مختلفی است که خیلی از این دستاورد‌ها مشخص شده است و آن‌ها را باید به نسل جوان انتقال دهیم و عدم انتقال آن به نسل جدید خیانت و اجحاف به انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها بانوان و دانش آموزان دختر ما با الگوگیری از این بزرگوار می‌توانند مسیر هموار زندگی را انتخاب کنند و با پیروی از ایشان آسیب‌های اجتماعی قطعاً در جامعه کمرنگ‌تر خواهد شد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم چهل سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد و دشمنان از آغاز انقلاب تا کنون در فکر برداشتن این شجره طیبه هستند که بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند، ولی با حضور حضرت امام رحمة الله علیه و بعد از آن مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت از همه مشکلات و سختی‌ها گذشتیم.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: تشکر ویژه از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه و همکارانشان دارم که به شدت در حال تلاش برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان هستند و افزایش ۳۰ درصدی قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های دولتی نسبت به سال گذشته که ۱۷ نفر از ۱۶۰ قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند مهر تاییدی بر این تلاش‌ها می‌زند و همه با هم باید در تقویت بنیه علمی دانشجویان و دانش‌آموزان سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات برای تاسیس توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت‌های اجرای آموزش و پرورش تشکیل شد.

اسکندر احمدی افزود: از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه هفته شورا‌های آموزش و پرورش نامگذاری شده است و امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت این شورا برای پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح‌کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید علاوه بر برگزاری باشکوه‌تر این دهه مبارک به لزوم انتقال دستاورد‌های انقلاب به نسل نوجوان و جوان جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/م

تجربه ۴۰ ساله انقلاب مملو از دستاورد‌های مختلفی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.