سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

در برابر دشمن گرگ صفت باید ایستاد و مقاومت کرد/ مسئولان دست سودجویان و واسطه‌ها را کوتاه کنند

امام جمعه اراک با اشاره به دشمنی آمریکا گفت: در برابر دشمن گرگ صفت باید ایستاد و مقاومت کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به دشمنی ۷۰ ساله آمریکا علیه کشور و ملت ایران گفت: در برابر دشمن گرگ صفت باید ایستاد و مقاومت کرد و مردم پشت سر رهبری می‌ایستند و آمریکایی‌ها در این مرحله هم شکست خواهند خورد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دولت استکباری آمریکا از ۷۰سال پیش تاکنون در توطئه‌های مختلف نظیر جنگ تحمیلی؛ سقوط هواپیمای مسافربری و تحمیل مشکلات فراوان در خلال جنگ جهانی دوم بر ملت ایران نقش داشته و منافقین را هم آن‌ها تجهیز و پشتیبانی می‌کنند و ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد.

وی با مقایسه ایران امروز با اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: به مراتب وضعیت موجود ایران بهتر از گذشته است و ما در شرایط بهتری از جهات مختلف قرار داریم.

مسئولان دست سودجویان و واسطه‌ها را کوتاه کنند

امام جمعه اراک با اشاره برخی مشکلات اقتصادی از دولتمردان و مسولان استان مرکزی خواست در ایام منتهی به سال۹۷ با برنامه ریزی و نظارت بر قیمت‌ها و تامین کالا‌های اساسی مردم دست سودجویان و واسطه‌ها را کوتاه کنند و اجناس را باقیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند.

وی از استاندار و مجمع نمایندگان استان مرکزی خواست تا ضمن کاهش دغدغه معیشتی مردم جلو نوسانات قیمت‌ها را گرفته و با حمایت از اشتغال و کارآفرینی به کسب و کار کردم رونق دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی همچنین یاد شهدای هسته شهیدان مجید شهریاری؛ مسعود علی محمدی و مصطفی احمدی روشن را گرامی داشت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.