سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرپور: شرایط پرسپولیس در قطر خوب است/ باید به "بودمیر" زمان داد تا با تیم هماهنگ شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان در کمپ اسپایر تمرینات خوبی را برگزار کردند و قرار است، یکشنبه ۲۳ دی ماه با یوپن بلژیک بازی کنیم.

مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی سرخپوشان پایتخت در قطر بیان کرد: با انتخاب برانکو و تلاش‌های باشگاه، از سه شنبه گذشته در یکی از بهترین کمپ‌های برتر دنیا حضور پیدا کرده ایم که با بهترین تجهیزات فرصتی ایده آل برای آماده سازی تیم‌های فوتبال است و همین امر سبب شده تا تیم‌های مطرح اروپایی به اینجا بیایند. تاکنون تمرینات خوبی را برگزار کردیم که با بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را آماده شروع نیم فصل دوم می‌کند. البته برانکو تیم را نه فقط برای لیگ برتر بلکه برای دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم آماده می‌کند.

او افزود: یکشنبه ۲۳ دی ماه با یوپن بلژیک بازی می‌کنیم و تمرینات هم در بیشتر روز‌ها صبح و بعداز ظهر دنبال می‌شود و البته، امروز (جمعه) یک جلسه در نوبت صبح تمرین داشتیم و بازیکنان در نوبت عصر مشغول استراحت و ریکاوری و ماساژ بودند تا برای تمرینات بعدی آماده شوند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: یوپن هم اردوی ۱۰ روزه در قطر داشت و به دلیل حضور در اسپایر قرار است دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کنیم. به طور قطع مسابقه خوبی خواهد شد و می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا بچه‌ها شرایط مسابقه را هم تجربه کنند و بازیکنان جدید هم با تیم هماهنگ‌تر شوند. حریف دوم مان در اردوی قطر هنوز مشخص نشده است.

قنبرپور ادامه داد: کمپ اسپایر یک مجموعه ۵ ستاره است و از زمین‌های چمن، سالن‌های بدنسازی متعدد و امکانات فوق العاده‌ای بهره می‌برد. این شرایط، تیم‌های مطرح دنیا را به ویژه در این فصل به قطر می‌کشد. در روز‌های گذشته هم تمرینات را در هتلی دنبال کردیم که کنار ما تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ حضور داشتن و مربی بایرن هم در تیم ملی شاگرد خود برانکو بود و همین موضوع جو خوبی را ایجاد کرد. فکر می‌کنم این اردو جدا از مسایل آماده سازی بدنی و تاکتیکی، از نظر روانی هم تاثیر خیلی خوبی روی تیم خواهد گذاشت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرود حضور بودمیر در اردوی سرخپوشان گفت: ماریو بودمیر که انتخاب برانکو است توسط او، صبح جمعه به بازیکنان و کادرفنی معرفی شد و سپس با صلاحدید، سرمربی تیم در تمرین شرکت کرد و قرار است، امضا قرارداد در تهران انجام شود. البته، پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به بازیکنان جدیدی که وارد می‌شوند، باید فرصت داد تا خودشان را با تیم و کار‌های تاکتیکی هماهنگ کنند. فکر می‌کنم اگر بودمیر به این شراط برسد، بتواند در پرسپولیس به ما کمک کند. او مهاجم قد بلند و قدرتمندی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.


بیشتر بخوانید:

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

اعتصاب در پرسپولیس شکسته شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم در قطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.