سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی گلستان:

۳۰۰ میلیون ریال هم نتوانست مامور وظیفه شناس گلستانی را وسوسه کند

فرمانده انتظامی گلستان از صحت عمل و رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز گرگان ، گفت: پدر یکی از متهمان بعد از دستگیری فرزند مواد فروشش اقدام به دادن رشوه به مامور پلیس کرد که مامور وظیفه شناس دست رد بر سینه متخلف زد.

وی ادامه داد:ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان علی آبادکتول پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سوداگران مرگ شده بود و در بازرسی از وی ۵۱ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پدر متهم از رئیس کلانتری درخواست می‌کند که مواد مخدر مکشوفه را با موادی سفید رنگ که شبیه شیشه جابجا کرده و برای تطمیع مامور و فرار از مجازات قانونی، مبادرت به پرداخت رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی می‌کند.

سردار جاویدان ادامه داد: مامور وظیفه شناس مراتب را صورتجلسه و متهم نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به تقدیر از مامور وظیفه شناس به دلیل صداقت در انجام امور محوله، گفت: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی‌های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نیروی انتظامی با هنجارشکنان جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.