سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از ۱۰۰۰ فقره پرونده تخلف برای اصناف مهاباد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال یکهزار و ۳۷ فقره پرونده تخلف از واحد‌های صنفی و غیرصنفی این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قادری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: این تعداد پرونده در قالب ۱۴ هزار و ۷۰۸ بازرسی طی سال جاری تشکیل شده که نسبت به سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال است و ۱۷ برابر مدت مشابه سال گذشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف مواد غذایی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی است و درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلف‌ها را گزارش دهند.

قادری گفت: چهار گروه ۲ نفری مشترک از اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و غیرصنفی در حال فعالیت هستند.

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی مهاباد در قالب گشت‌های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی ارایه دهنده کالا و خدمات از اول مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

امسال یکهزار و ۳۷ فقره پرونده تخلف برای اصناف مهاباد تشکیل شد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.