سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثمره عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان؛

۲۸۷ کیلو حشیش کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان با همکاری عملیاتی سیستان و بلوچستان محموله ۲۸۷ کیلویی حشیش در شرق کشور کشف شد.

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر در شرق کشور به دست آمد.

وی به انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی و پلیس سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در عملیاتی در محور سراوان خاش خودرو آمل محمود شناسایی که پس از فرار راننده و تیراندازی مأموران تویوتا هایلوکس متوقف شد.

این مسئول انتظامی کشف محموله ۲۸۷ کیلویی حشیش در همین خصوص خبر داد و گفت: تعامل درون سازمانی پلیس در سطح کشور برای برخورد قاطع با سوداگران مرگ در اوج خود قرار دارد.

وی از تشدید برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان در حوزه مقابله با قاچاق مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از جرایم به ویژه سرقت‌های خرد توسط معتادانی انجام می‌شود که برای تأمین هزینه‌های اعتیادشان به مواد، دست به هر سختی می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که برخورد منطقی و تاثیرگذار با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت‌های عمومی است و انتظار یک دستگاه برای بچه در بساط اعتیاد از جامعه توقعی نا به جا است.

انتهای پیام / گ

ثمره عملیات مشترک پلیس: کشف ۲۸۷ کیلو حشیش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.