سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه تخصصی تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی در تبریز

رئیس هیت مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،برادران حسن زاده رئیس هیئت مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه در  گفت:کارگاه زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار، روز جمعه ۲۶ بهمن ماه سال جاری از ۱۰ صبح الی ۲۰ شب با هدف مهارت افزایی و توانمندسازی فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حسابداری، توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.fvcm.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نکات مهم مالیاتی در این کارگاه توسط مشاور رسمی مالیاتی و حسابدار رسمی، آموزش داده شده و شرکت کنندگان در آخر گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دریافت می‌کنند.

برادران حسن زاده بیان کرد: موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه در راستای تحقق اهداف عالیه و منشور اخلاقی سازمان، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و کاربردی در حوزه امور مالی، سرمایه گذاری در بازار‌های مالی، حسابداری، بیمه و بانک کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز حسابداران، دانش آموختگان و دانشجویان رشته حسابداری به کسب مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای، این مجموعه، کارگاه تخصصی تهیه اظهارنامه مالیاتی و نکات اساسی در خصوص قوانین مالیاتی را برگزار می‌کند.

وی گفت: امیدواریم شرکت در این کارگاه، زمینه دانش افزایی شایسته و ارزش آفرینی را برای حسابداران کشور را فراهم کند؛ چرا که آرمان ما دانش افزایی برای ارزش آفرینی است.

انتهای پیام/ش

کارگاه تخصصی تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی در تبریزبرگزار می شود

برچسب ها: بورس ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.