سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اشتغال روستایی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است

استاندار بوشهر گفت: توسعه اشتغال روستایی در بخش‌های کشاورزی، خدمات، تولیدی و صنعتی در اولویت برنامه‌های استان است که تسهیلات کم بهره به کارآفرینان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از طرح‌های کشاورزی و اشتغال‌زایی روستا‌های شهرستان دیر با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت بسیار مطلوبی در حوزه کشاورزی دارد بیان کرد: نرخ بیکاری ۱۰.۸ درصدی شهرستان دیر زیبنده این شهرستان نیست و ظرفیت‌های کشاورزی و خدماتی باید زمینه اشتغال مردم به ویژه روستاییان را فراهم کند.

وی توسعه گلخانه را یک ضرورت دانست وعنوان کرد: طرح‌های گلخانه‌ای دارای مزیت‌های بسیاری از جمله افزایش تولید نسبت به فضا‌های باز، کاهش مصرف آب و اشتغال بالاست و توسعه گلخانه‌ها در شهرستان دیر مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در راستای توسعه اشتغال روستایی به‌زودی تسهیلات با نرخ سود ۴ تا ۵ درصد ابلاغ می‌شود که امیدواریم موجبات اشتغال پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز بیان کرد: هم اکنون ۳۰۲ هکتار طرح گلخانه‌ای در استان اجرایی شده که امسال این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی توسعه یافته است.

محمد تقی منوچهری افزود: همچنین ۷۰ هکتار طرح گلخانه جدید نیز در استان در دست اجراست که روند اجرای آن بسیار مطلوب است و بخشی از این گلخانه‌ها تا پایان امسال وارد مدار می‌شود.

انتهای پیام/م

۷۰ هکتار طرح گلخانه جدید نیز در استان بوشهر در دست اجراست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.