سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

مهارت‌آموزی باید مختص همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه باشد

استاندار سمنان گفت: تعمیم آموزش‌های مهارتی سیاست فنی و حرفه‌ای سمنان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست با مدیر و کارکنان فنی و حرفه‌ای سمنان گفت: تعمیم آموزش‌های مهارتی سیاست فنی و حرفه‌ای سمنان باشد تا شاهد اشاعه اشتغال در جامعه باشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه امروز بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان بیکار فاقد مهارت کافی هستند، ابراز داشت: برای ایجاد اشتغال می‌بایست سنگ بنای مهارت‌آموزی را درست گذاشت که اگر بر این امر تأکید کنیم زمینه اشتغال بیشتری در جامعه فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز زمان مشاغل پشت میزی گذشته و دولت نمی‌توانند این مقدار شغل ایجاد کندافزود: شورای مهارت‌آموزی در استان سمنان توانسته طرح هر سمنانی یک مهارت را از سال گذشته باهدف اشتغال‌زایی و تعمیم مهارت‌آموزی اجرا کند که ادامه سیاست‌های این شورا در آینده نیز باید در برنامه قرار داشته باشد.

آشناگر بابیان اینکه مهارت‌آموزی باید مختص همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه باشد، تصریح کرد: این مهم در استان سمنان به‌خوبی پیگیری می‌شود و آموزش مهارت به دانش آموزان، بهبودیافتگان، سربازان، دانشگاهیان و افراد بیکار در اولویت امر قرارگرفته است.

انتهای پیام / گ

تعمیم آموزش‌های مهارتی سیاست فنی و حرفه‌ای سمنان باشد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.