سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

طرح انتقال آب به خراسان رضوی را با جدیت دنبال می‌کنیم/تحریم‌ها یکی از موانع جدی جذب سرمایه گذاری خارجی است

استاندار خراسان رضوی گفت:اجرای طرح همیاران آب باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در استانداری خراسان رضوی گفت:یکی از جدی‌ترین چالش‌های استان و کشور موضوع آب است و یکی از دغدغه‌ها و توصیه‌های ریاست جمهوری در دولت به من نیز همین موضوع بود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح همیاران آب، اصلاح سیستم آبیاری کشاورزی، طرح‌های نوین آبیاری، توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از جمله مواردی است که همچنان باید دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و استان‌های کرمان و یزد بسیار حائز اهمیت است و در این راستا طرح انتقال آب از دریای عمان به استان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

رزم حسینی افزود: در خصوص پروژه‌هایی مانند برقی کردن قطار مشهد - تهران، خط آهن مشهد - بجنورد نیز می‌توان از ظرفیت فاینانس کشور‌هایی که با جمهوری اسلامی ایران مراودات مالی دارند، استفاده کرد.

وی تصریح کرد:علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، توانمند سازی جوامع محلی به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد خانوار و شهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: ساماندهی حاشیه نشینی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و پروژه‌های خوبی از سوی شهرداری، دستگاه‌های اجرایی و سپاه امام رضا (ع) در این پهنه‌ها اجرایی شده و ما به عنوان دولت و حاکمیت نیز به این موضوع ورود جدی تری خواهیم داشت.

رزم حسینی افزود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها، ائمه جمعه، نمایندگان استان، نخبگان و افراد موثر در اجتماع، فرهنگ اقتصادی را ترویج کنیم و اگر چه تحریم‌ها یکی از موانع جدی جذب سرمایه گذاری خارجی است، اما می‌توان از همین منابع داخلی موجود پروژه‌ها را اجرایی کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

 از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.