سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان با نمایش اُوسَنه آغاز شد

سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از عصر ١٩ دی ماه با اجرای نمایش اُوسَنه به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از عصر ١٩ دی ماه با اجرای نمایش اُوسَنه به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان آغاز شد .

 سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از ١٩ دی ماه با حضور ٥ گروه نمایشی شرکت کننده در سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر در خرم آباد آغاز شد .

در اولین روز این جشنواره نمایش "اُوسَنه(افسانه)" به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از شهرستان اندیمشک استان خوزستان به روی صحنه رفت و با استقبال علاقه مندان به تئاتر در خرم آباد مواجه شد .

در پایان این نمایش و با حضور رحمتی ،معاون هنری و فتایی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان این نمایش تقدیر بعمل آمد .

خرم آباد از ١٩تا ٢٣دی ماه سال جاری میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خواهد بود و طی این رویداد ٥ نمایش صحنه ای از تهران ، کرمانشاه ، خوزستان و مرکزی و ٢ نمایش از لرستان در قالب خیابانی و نمایشنامه خوانی به اجرا در خواهد آمد .

انتهای پیام/ب

آغاز جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان با نمایش اُوسَنه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.