سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلندقامتان شهرداری آماده جدال با نفت

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس برای مسابقه با تیم نفت امیدیه از آمادگی مطلوبی برخوردار است.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: این تیم برای مسابقه با تیم نفت امیدیه از آمادگی مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان در روز‌های گذشته تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته اند، افزود: تیم اکنون از لحاظ فنی و روحی در شرایط مناسبی قرار دارد و به کسب پیروزی مقابل نفت امیدیه امیدوار هستیم.
تیم شهرداری بندرعباس در بازی رفت مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب از ساعت ۱۶ فردا (جمعه) با میزبانش تیم نفت امیدیه دیدار می‌کند.
بازی برگشت این مرحله نیز پنجشنبه هفته آینده (۲۷ دی) در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.
بازی‌های مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه راهی مرحله بعد خواهد شد.
در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور و در منطقه جنوب تیم شهرداری بندرعباس در مکان دوم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفت و تیم نفت امیدیه هم در مکان سوم جدول رده بندی گروه الف ایستاد.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

جدال شهرداری بندرعباس با نفت امیدیه در لیگ دسته اول بسکتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.