سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل باز هم با تاخیر افتاد

در حالی که قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل امروز اعلام شود، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که این نتایج تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که قرار است نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل تا دو روز دیگر اعلام شود.

شیما علم سروش، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات گفت: ۸۰ درصد آرای کابل وارد سرور شده و قرار است در جریان دو روز دیگر نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل اعلام شود.

سروش افزود: تفتیش آرای ۳۰۰ محل رای‌دهی کابل تکمیل شده و و کار روی وارد کردن آرای باقی‌مانده در سرور عمومی جریان دارد. به گفته او، ممکن است نتایج ابتدایی کابل تا روز شنبه اعلام شود.

این در حالی است که وی سه شنبه هفته جاری نیز گفته بود نتایج انتخباات پارلمانی در حوزه کابل دو روز دیگر یعنی امروز اعلام خواهد شد.

انتخابات پارلمانی افغانستان در تاریخ 28 و 29 میزان/ مهر برگزار شد و بر اساس تقویم انتخاباتی، قرار بود نتایج ابتدایی این انتخابات در تاریخ 19 عقرب/ آبان اعلام شود. اما پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، کمیسیون انتخابات اعلام کرد که به دلیل شکایات گسترده از روند برگزاری انتخابات، نتایج ابتدایی 32 ولایت به تاریخ دوم ماه قوس/ آذر و از حوزه کابل به تاریخ 10 قوس/ آذر اعلام خواهد شد.؛ با این حال، کمیسیون انتخابات هنوز موفق نشده است نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی در ولایت کابل را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.