سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۴۷۵ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف بانه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: ۴۷۵ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در این شهرستان تشکیل و به پرداخت ۳۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد رحمانی گفت: در ۹ ماه گذشته، ۷۳ گشت مشترک و بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: پرونده‌های تشکیل شده برای واحد‌های متخلف صنفی در ۲ هفته بررسی و حکم نیز از سوی تعزیرات حکومتی صادر شد.

رحمانی با بیان اینکه پروانه کسب باطله و صادره در هر ماه در این شهرستان با هم برابر است، گفت: با توجه به رکود بازار و بسته شدن مرز‌های موقت غیر رسمی امسال ۲ هزار واحد صنفی تعطیل و پروانه کسب شان را باطل کردند و یک هزار ۷۰۰ پروانه‌ها باید تمدید می‌شد که مالکان تاکنون اقدامی در این ارتباط نکرده اند.

وی تاکید کرد: بطور متوسط هر ماه حدود ۳۰ پروانه کسب باطل می‌شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ پروانه کسب باطل شده ضمن اینکه ۸۰۰ پروانه کسب نیز برای متقاضیان صادر شده است.

رحمانی اظهار داشت: طبقات دوم و سوم مجتمع‌های تجاری بانه خالی و یا به انبار تبدیل شده که امیدواریم با تلاش سرمایه گذاران این مجتمع‌های تجاری بار دیگر رونق بگیرند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه افزود: هیچگونه انبار احتکار کالا در این شهرستان شناسایی نشد و با توجه به اشباع بازار برخی از کالا‌های موجود در انبار‌ها نیز مشتری ندارند.

انتهای پیام/م

جریمه ۳۲ میلیارد ریالی صنف های متخلف در بانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.