سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز؛

رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت آغاز شد

مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، صبح امروز با رمز مقدس یا حسین (ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز شد.

همچنین انتقال انواع هواپیما‌های، شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیما‌های بدون سرنشین از روز‌ها قبل از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش به پایگاه شهید بابایی اصفهان انجام شده است. علاوه بر پایگاه شهید بابایی، پایگاه‌های مهرآباد تهران، شهید نوژه همدان و شهید دوران شیراز نیز بصورت مستقیم در رزمایش شرکت خواهند کرد.

به گزارشخبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این رزمایش، هواپیما‌های بمب افکن سنگین راهبردی سوخو ۲۴ و اف ۴، اف ۵، اف ۷، میگ ۲۹، اف ۱۴، صاعقه، هواپیما‌های سوخت رسان بوئینگ ۷۰۷ و ۷۴۷، هواپیما‌های ترابری و پشتیبانی c. ۱۳۰ به همراه انواع هواپیما‌های بدون سرنشین مجهز به موشک‌های نقطه زن و بمب‌های هوشمند برد بلند که از روز‌ها قبل به پایگاه شهید بابایی انتقال پیدا کرده اند، حضور دارند.

همچنین انجام تیراندازی‌های هوا به هوا، تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف، تیراندازی و بمباران هوا به زمین در روز و شب، با استفاده از بمب‌های هوشمند، بومی و ارتقا یافته سنگین و نیمه سنگین و استفاده از انواع موشک‌های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت‌ها و بمب‌های تولید شده به دست متخصصان داخل کشور، یکی از بخش‌های مهم این مرحله از رزمایش است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.