سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه همکاری پالایش گاز ایلام و جهاد دانشگاهی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش گاز ایلام و جهاد دانشگاهی واحد ایلام خبر داد.

 شهریار داری پور مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار کرد: به منظور توسعه همکاری‌های آموزشی، انجام پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعداد‌ها و ظرفیت ها، رفع نیاز‌های پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثر اساتید و پژوهشگران دانشگاهی این تفاهم نامه انجام شده است.


وی با اشاره به توانمندی‌ها و فرصت‌های همکاری فی مابین بر لزوم تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و تعریف پژوهش‌های مسئله محور تاکید کرد و اظهار داشت:این تفاهم نامه به عنوان بستری برای توسعه فعالیت‌های فی مابین در حوزه‌های پژوهش، آموزش و فعالیت‌های آزمایشگاهی می‌باشد.


وی تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی استان آماده همکاری و تبادل دانش و انتقال تجربیات صنعت به اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها می‌باشد.


همچنین رییس جهاد دانشگاهی ایلام به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی بسیار گسترده در سطح کشور است که با ظرفیت‌های شبکه‌ای خود در زمینه‌های مختلف فناوری و اشتغال نقش مؤثری ایفا کرده است.


سید غلامرضا حسینی  به اهمیت برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در هر سازمانی تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی واحد ایلام با پشتوانه و ظرفیت شبکه‌ای این نهاد در کشور آمادگی ارایه هرگونه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی به سایر مجموعه‌های دولتی و خصوصی را دارد.


وی در ادامه به نقش ظرفیت‌سازی در راستای اشتغال و کارآفرینی برای توسعه و شکوفایی استان اشاره و تصریح کرد:با شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ثابت کاری با مشارکت و همدلی دیگر نهاد‌ها می‌توان به اهداف توسعه‌ای در استان رسید.

 

 

انتهای پیام/ع

انعقاد پیمان همکاری مابین پالایشگاه و جهاددانشگاهی دانشگاه ایلام

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.