سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین همایش خانه سبز در کاشان برگزار می شود

همایش «خانه سبز» روز جمعه 21 دی ماه در کاشان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی والی زاده، دبیر برگزاری نخستین همایش«خانه سبز» در گفتگو با خبرنگاران گفت: این همایش با محوریت پایدارسازی جداره‌های خارجی ساختمان ، بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان و الگوبرداری از تکنولوژی جدید ساختمانی از ساعت 8 صبح تا 12:30 روز جمعه 21 دی ماه در تالار اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بحران انرژی درسال های اخیر و سهم بالای منازل مسکونی در مصرف انرژی اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کاشان در راستای داشتن شهری پاک و استفاده بهینه از انرژی در ساخت بنا با توجه به اینکه بالاترین میزان سهم مصرف انرژی در بین بخش های مصرف کننده مربوط به بخش خانگی است و بهینه سازی مصرف سوخت در بخش ساختمان و مسکن بسیار حیاتی است اقدام به برگزاری نخستین همایش«خانه سبز» نموده است.
به گفته وی، دراین همایش، کارشناسان و فعالان عرصه ساخت و ساز، مجریان و دست‌اندرکاران، مدیران و مسئولین شهری با مباحث مربوط به مقاوم سازی جداره های خارجی ساختمان با اجرای وال پست و نیز عایق بندی مناسب دیواره ها و کاهش مصرف انرژی آشنا می شوند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، افزود: در نخستین همایش«خانه سبز» تیمور هنر بخش عضو کمیته عالی ارتقای ایمنی بیمارستان ها- مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی و عضو کارگروه ساختمان های با مصالح بنایی، احمدرضا طاهری اصل رئیس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و مسعود ملک زاده مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد معماری و شهرسازی سخنرانی خواهند داشت.

والی زاده، افزود: نخستین همایش«خانه سبز» همراه با نمایشگاه جانبی مصالح نوین جمعه 21 دی ماه از ساعت 8 صبح در تالار اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان تشکیل می شود.

 

انتهای پیام/م

 

خانه سبز در کاشان بنا می شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.