سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابلسر میزبان مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور

مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی  افزود: چهارمین مرحله این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ۲۷ و ۲۸ دی ماه در پارکینگ نهم ساحلی بابلسر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه مرحله قبلی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در شهر‌های کرج، ماکو و ارومیه برگزار شد، گفت : در این مرحله از رقابت‌ها ۳۵۰ راننده، نقشه خوان، سرپرست، داور و مکانیک اتومبیل حضور دارند و رانندگانی از سراسر کشور در مواد ۲۰۰۰ سی سی، ۳۰۰۰ سی سی، ۴۰۰۰ سی سی و ۴۰۰۰ سی سی به بالا با هم رقابت‌های تماشایی را به نمایش می‌گذارند.

رییس اداره ورزش و جوانان در مورد برنامه برگزاری رقابت‌ها افزود: روز ۲۷ دی ماه کمیته فنی از ماشین‌ها بازدید می‌کند و عصر همین روز نیز برای شرکت کنندگان کلاس توجیهی برپا می‌شود.

وی گفت:  مسابقات از ساعت ۹ صبح ۲۸دی در پارکینگ صفر ساحلی آغاز و تا عصر ادامه می‌یابد و در پایان هم مراسم اهدای جوایز به همراه معرفی راننده برتر دو دیفرانسل سال ۹۷ کشور، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور در بابلسر

برچسب ها: وزارت ورزش ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.