سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است

جانشین انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید مرادی در نوشهر، تکریم خانواده شهدا را یک تکلیف دینی و الهی برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مفخمی شهرستانی جانشین انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید علی اکبر مرادی با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود، گفت: ادامه دادن راه شهدا از وظایف نیرو‌های جان بر کف انتظامی در تمام سرزمین ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است، افزود: پایمردی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشته است.

سرهنگ مفخمی خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و اضافه کرد: آن‌ها نقش مهمی در تربیت شخصیت‌های برجسته داشتند.

 

خانواده‌های شهداء و جانبازان حامیان اصلی انقلاب اسلامی اند

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده معظم شهید اسماعیل نحویان در نوشهر گفت: خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان پرچمداران و حامیان اصلی انقلاب اسلامی اند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود:خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و قدردانی از خانواده‌های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی گفت:: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان عزیز است که سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظامند و امیدواریم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه این عزیزان باشیم.

 

خانواده شهدا ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در دیدار با خانواده شهید سید موسی خسرو انجم گفت: خانواده‌های شهدا ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت:: مادران و همسران شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: آنان با صبر و استقامت خود دشواری‌ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه‌های مختلف کشور حضور پر رنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می‌کنند.

وی گفت: خانواده‌های فداکار شهدا، طلایه داران عفاف و حجاب و پاسداران عزت ایرانی و ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: تکریم مقام شامخ شهدا تداوم بخش حیات طیبه‌ای است که در سایه ایثار و مقاوت و پیروی از ولایت فقیه خواهد بود.

 


انتهای پیام/آ

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.