سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳۹ سارق اموال خصوصی، عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۳۹ سارق اموال خصوصی، عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و معتاد متجاهر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی بابلکنار به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۳ نفر از فروشندگان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب پلیس و سارقان خودرو و قطعات داخل خودرودر این منطقه شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیم‌هایی متشکل از ماموران انتظامی ماموران پاسگاه انتظامی بابلکنار و پلیس آگاهی شهرستان در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی از اجرای طرح برخورد با معتادان متجاهر در این شهرستان نیز خبرداد و افزود: در اجرای این طرح که در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان بابل به اجرا در آمد ۲۶ معتاد متجاهر دستگیر و به درمانگاه‌های ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

سرهنگ جعفری گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده برقراری امنیت پایدار، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان متجاهر در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.