سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان مهاباد پیشرو در پرداخت زکات در آذربایجانغربی

رئیس اداره امور اجرائی زکات کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: شهرستان مهاباد با پرداخت ۴۳ میلیارد ریال زکات، در آذربایجانغربی پیشرو است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلیل نوری  رئیس اداره امور اجرائی زکات کمیته امداد امام خمینی آذربایجانغربی گفت: ۴۳ میلیارد ریال زکات امسال در شهرستان مهاباد جمع آوری شده است که در این زمینه این شهرستان رتبه نخست جمع آوری زکات را در استان دارد.

وی افزود: مردم نیکوکار استان امسال نزدیک به ۳۲۰ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۶ درصد افزایش داشته است.

نوری، با اشاره به توزیع دفترچه‌های محاسبه زکات در بین کشاورزان استان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دفترچه محاسبه زکات در بین کشاورزان استان توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ شبکه نیکوکاری در راستای جمع‌آوری زکات مردم آذربایجانغربی با کمیته امداد امام خمینی استان همکاری دارند، افزود: روند تشکیل شورای روستایی زکات نیز دریکهزار و ۷۰۰ روستای دارای دهیار در استان آغاز شده است.

نوری، تبلیغ، جمع‌آوری، هزینه و گزارش عملکرد را از مهمترین وظایف شورای روستایی زکات اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود با ادامه مشارکت مردم نیکوکار، تا پایان امسال میزان زکات جمع آوری شده در استان به ۳۷۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

انتهای پیام/ج

 پرداخت ۴۳ میلیارد ریال زکات در شهرستان مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.