سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه نئوپان خلخال به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند

فرماندار خلخال گفت: تا ده روز دیگر کارخانه نئوپان و ملامینه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و تلاش مسؤولان اجرایی و قضایی افزود: این واحد تولیدی پس از دو سال تعطیلی با ورود سرمایه‌گذار توانمند در حال بررسی برای آغاز به کار در قسمت‌های فنی و خط‌های تولید و فرمینگ و چسب است و با تلاش کارکنان زحمتکش این مجموعه کارخانه به حالت اورحال درآمده و تا روزهای آینده خط تولید نئوپان و خط تولید ملامینه این کارخانه بزرگ در جنوب استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار این واحد تولیدی به‌صورت مستقیم  بیش از 250نفر شروع به کار خواهند کرد و از امروز خرید چوب آغاز شده و با این خرید و تولید مواد اولیه، این کارخانه بار دیگر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

بابایی افزود: خط تولید فعلی کارخانه قادر است تا روزانه بیش از 140 متر مربع نئوپان و بیش از 215 متر مربع ملامینه تولید نماید و محصولات تولیدی این کارخانه بزرگ در شهرستان خلخال به بیش از 5 استان کشور عرضه و صادر خواهد شد.

فرماندار خلخال از فعالان عرصه چوب و درخت خواست تا به لحاظ خرید مواد اولیه برای کارخانه نئوپان خلخال و راه اندازی سریع این واحد در جهت کاهش بیکاری در شهرستان خلخال همکاری لازم را در تحویل چوب به این کارخانه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

صادرات چوب خلخال به استان های کشور

 

 

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.