سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اردبیل یکی از اولویت های اساسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در دادگستری اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر پرونده تخلفات انجام‌شده در سه دستگاه و نهاد استان اردبیل در حال بررسی بوده و دستگاه قضایی و اطلاعاتی با جدیت پرونده‌های تخلفات انجام شده را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از اولویت‌های اساسی است، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی و متولی در این زمینه نیز نظارت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا شاهد ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: حفظ بیت‌‌المال و صیانت از آن یک امر اساسی بوده که در این زمینه جلسات متعدی در شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال مبنای کار قرار می‌گیرد تا رسالت و وظیفه دستگاه‌های مربوطه مشخص شود.

عتباتی از نامه دادستانی کل کشور برای همکاری قضایی اردبیل و گیلان خبر داد و افزود: در این زمینه قرار شد این دو استان در حوزه قضایی در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخی موارد همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در منطقه الماس نیاز است واگذاری‌های زمین با نظارت همه‌جانبه‌ای انجام شود تا در این منطقه شاهد تخلفات نباشیم و مدیران متولی باید در این حوزه هوشیاری لازم را داشته بانشد.

انتهای پیام/ع

حظ بیت المال و صیانت از آن یک امر اساسی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.