سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم گازرسانی پایدار و تامین سوخت و خوراک قطب اقتصادی پتروشیمی کشور

رئیس اداره گاز شهرستان ماهشهر گفت: گازرسانی پایدار و تامین سوخت و خوراک قطب اقتصادی پتروشیمی کشور با تلاش مضاعف این مجموعه ادامه دارد.

جلال شهابی، رئیس اداره گاز شهرستان ماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرستان ماهشهر با وسعتی بیش از ۲ هزار و ۷۱۳ هکتار وسیع‌ترین شهرستان استان خوزستان بعد از اهواز است که بعنوان قطب اقتصادی پتروشیمی شناخته شده است.

وی بیان داشت: این شهرستان شامل؛ ۲۰ پتروشیمی زیر نظر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و همچنین سازمان بنادرو کشتیرانی بندر امام خمینی (ره) است که تحت عنوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره) محل پایانه‌ها و مخازن نفتی صادراتی محسوب شده و در این راستا گازرسانی پایدار بعنوان سوخت و خوراک این مجموعه بسیار حیاتی با تلاش مضاعف ادامه دارد.

شهابی تصریح کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۷ و تاکنون در مجموع ۴ میلیارد و ۸۹۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی به صنایع عمده و جزء مستقر در این شهرستان تحویل شده است و تقاضا‌های جدید برابر دریافت گاز بیشتر شرکت ملی گاز ایران را بر آن داشته تا نسبت به اجرای خط انتقال گاز ۳۶ اینچ در کنار خط ۳۰ اینچ موجود اقدام نماید تا از این طریق به رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغال در این منطقه استراتژیک کمک نماید.

رئیس اداره گاز شهرستان ماهشهر به بهره مندی بیش از ۶۹ هزار و ۲۷۲ مشترک شهری و روستایی در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: توسعه روز افزون منطقه در راستای منویات مقام معظم رهبری و عمل به اقتصاد مقاومتی همچنان سرلوحه مدیران شرکت گاز استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

گاز رسانی بی وقفه به واحدهای پتروشیمی خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.