سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدخدایی در جمع خبرنگاران:

دولت و مجلس در درج اعداد در لایحه بودجه ۹۸ شفاف‌سازی کنند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آن‌طور که باید در بیان اعداد بودجه شفافیت وجود ندارد، لذا دولت و مجلس به این موضوع توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: یک اشکال کلی همیشگی شورای نگهبان این است که این شورای از لحاظ زمان در مضیقه می‌گیرد و از فرصت ۲۰ روزه خود نمی‌تواند استفاده کند، امیدواریم دولت و مجلس در سال‌های آینده به گونه‌ای عمل کنند که شورای نگهبان بتواند از فرصت خود استفاده کند.

وی افزود: متاسفانه آن‌طور که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام بودجه شفافیت وجود ندارد، این موضوعی است که اخیرا در رسانه‌ها هم مطرح شده است. وظیفه دولت و مجلس است که این شفافیت را در بودجه ایجاد کنند و به ویژه نکات و ایراداتی که اعضای شورای نگهبان در سال‌های گذشته به بودجه داشتند، توجه کنند.

کدخدایی با اشاره به عضویت و آغاز به کار آیت الله آملی لاریجانی در شورای نگهبان، گفت: خوشبختانه آیت‌الله املی لاریجانی در ۲۰ سال گذشته در مناصب مهمی حضور داشته است و قبلا نیز حضور وی را در شورای نگهبان تجربه کرده بودیم.

وی افزود: آیت‌الله آملی لاریجانی در سمت ریاست قوه قضاییه نیز ایفای نقش کرده است و اکنون با اتمام مسئولیتش در آن قوه خوشحالیم که دوباره در شورای نگهبان حضور دارند، امیدواریم امور شورا با حضور او پیشرفت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.