سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت عمران پردیس خبر داد؛

آغاز ساخت واحد‌های جدید مسکن مهر پردیس در فاز ۸

هدایت گفت: ساخت واحد‌های جدید مسکن مهر در فاز ۸ جهت جبران کمبود واحد‌ها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسلامی وزیر راه و شهرسازی تمرکز ویژه ای برای حل مشکل پروژه های مسکن مهر به خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس دارد، گفت: مشکل تحویل پکیج و سایر خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ به زودی برطرف می شود.

وی از مرتفع شدن مشکل آسانسور و تحویل پکیج پانصد واحد مسکن مهر پردیس خبر داد و ابراز کرد: در هفته های گذشته تعداد زیادی از واحد های متوقف شده فاز ۸ ، فعال شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس از آغاز ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در فاز ۸ پردیس برای جبران کمبود واحد ها خبر داد و گفت: در چند سال گذشته این کار انجام نشده بود و مردم در بلاتکلیفی به سر می بردند. اما هم اکنون کارهای نهایی اقاله پروژه های مسکن مهر با همکاری توسعه شهرسازی ایرانیان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: انجام عملیات آسفالت ورودی فاز ۸ پردیس و دو بانده کردن این مسیر بعد از گذشت ۷ سال در حال انجام است.

هدایت با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت مساجد، مدارس و... در فاز  ۸ پردیس فعال شده است، گفت: هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی وجود ندارد و نیاز های مالی از محل درآمدهای شرکت تامین شده است.

مدیر عامل پردیس گفت: تعداد زیادی مرکز محله، طی هفته‌های اخیر در شهر پردیس ساخته می شود.

انتهای پیام/

انجام عملیات آسفالت ورودی فاز ۸ پردیس و دو بانده کردن این مسیر بعد از گذشت ۷ سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.