سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

مشارکت خیران برای استانداردسازی کلاس‌های درس ضروری است/ اختصاص اعتبار۶۰ میلیاردی برای نوسازی مدارس استان سمنان

استاندار سمنان گفت: نمی‌توان با این اعتبارات همه مدارس را نوسازی کرد بنابراین برای تحقق این گام حضور و مشارکت خیران امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با مدیرکل نوسازی استان سمنان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و بهبود کیفیت کلاس‌های درس می‌تواند زمینه رشد استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند و این حق همه دانش‌آموزان است که از فضای ایمن برای درس خواندن برخوردار باشد بنابراین رسیدن به این مقصود نیازمند همراهی همه گروه‌ها خواهد بود.

وی بابیان اینکه بخاری‌های نفتی خطرآفرین بوده و استفاده از آن در مدارس می‌تواند موجب حوادث تلخ شود، افزود: بخاری‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد باید از مدارس استان جمع‌آوری و سامانه‌های گرمایشی نو جایگزین آن‌ها شود که این مهم باهمت مردم و مسئولان قابل‌اجرا است.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: علیرغم آن‌که نوسازی مدارس در استان سمنان مسیر خود را طی می‌کند اما برای شتاب‌دهی به این رویه خدمت‌رسانی مسئولان به دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه به لطف همت خیران مدرسه‌ساز شاهد تحولات خوبی درزمینهٔ توسعه فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس هستیم، اضافه کرد: امیدواریم بااطلاع رسانی و پیوستن مردم و مسئولان به پویش «همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن» بتوانیم شاهد نوسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس کل استان سمنان باشیم.

انتهای پیام / گ

تشویق استاندار سمنان به خیران برای نوسازی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.