سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ازتوقیف ۲ فروند شناور صیادی و کشف ۱۰ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سردار عبداله نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور و حرکت به سمت منطقه خور عبدا... متوقف کنند.

وی افزود:ماموران دربازرسی از شناور‌های توقیف شده ۱۰ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوییل که هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز بارگیری شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری ۸ متهم در این رابطه گفت: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع مربوطه شد.

نظرپور ادامه داد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت تجاری سوخت یارانه دریافت کرده و پس از چند روز بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناور‌های خارجی می‌کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناور‌ها و با عزم جدی با خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

کشف سوخت قاچاق

برچسب ها: سوخت ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.