سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء سراهای دانشجویی با حمایت صندوق رفاه دانشجویی

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: همه امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی بازسازی و ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در نشست اساتید حوزه علمیه و دانشگاه گفت: در بازدید سال گذشته رئیس صندوق رفاه دانشجویی و رییس سازمان دانشجویان کشور از سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت مقرر شد که اعتبار ویژه ای برای ارتقاء این سرا ها اختصاص یابد که این مهم با جدیت دنبال شد و سراهای دانشجویی دختران دانشگاه ارتقا یافته است.

وی با اشاره به فرسودگی این بنا ها افزود: با بررسی هایی که انجام شد همه امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی بازسازی و ارتقاء یافت.

کوهستانی ضمن تقدیر از حمایت های ویژه صندوق رفاه دانشجویی و سازمان دانشجویان کشور تصریح کرد: سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت از رتبه پنج به رتبه سه ارتقا یافته است.

همچنین اسماعیلی معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت گفت: شش بلوک سرای دانشجویی دختران در دانشگاه وجود دارد که حدود 20 سال از ساخت آنها می گذرد و نیاز به بازسازی داشتند که با حمایت های هیئت رئیسه دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی بازسازی شدند.

وی افزود: هر بلوک از سراهای دانشجویی حدود 384 مترمربع زیر بنا دارد که در طرح ارتقاء سراهای دانشجویی باز سازی شده اند.

اسماعیلی تصریح کرد: سقف همه سراهای دانشجویی از نوع آزبست سیمانی و همچنین درب و و پنجره های قدیمی و تک جداره بود، با اقدامات صورت گرفته سقف همه سراهای دانشجویی با ورق آلوزینک و عایق پلی اورتان و همچنین درب ها و پنجره ها دوجداره تعویض شده اند.

وی با اشاره به تجهیز سراهای دانشجویی دختران گفت: همه سراها به تخت جدید، اسپلیت های سرد و گرم، قالیچه، کمد، موکت و یخچال تجهیز شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه جیرفت تصریح کرد: در راستای رفاه دانشجویان همه امکانات دانشگاه در حال بروزرسانی است.


انتهای پیام/س

 

امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی  ارتقاء یافته است

برچسب ها: دانشگاه ، اخبار علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.