سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگه ماموریت در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگه ماموریت در این استان خبرداد.

 سرهنگ محسن ناصری  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار کرد:تردد خودروهای دولتی و پلاک قرمز در ساعت غیر اداری تنها با ارائه برگ ماموریت معتبر امکان پذیر است.

وی افزود: بنابر دستورالعمل ابلاغی با خودروهای دولتی که پس از ساعت اداری اقدام به تردد غیر ضروری در معابر شهری و جاده‌های بین شهری کنند، برخورد و خودرو فاقد برگ ماموریت متوقف خواهد شد.

وی افزود: استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری عملی غیر شرعی و تضییع حقوق بیت‌ المال است و بر این اساس ماموران پلیس راهور و پلیس راه از تردد خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیر اداری که مجوز نداشته باشند، جلوگیری می شود.

ناصری بیان کرد:به جهت صیانت از اموال بیت‌المال و رعایت قانون تردد خودروهای دولتی بدون برگه ماموریت در استان ایلام ممنوع و درصورت مشاهده توقیف و ضمن انتقال به پارکینگ با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.


وی در ادامه افزود: کلیه خودرو‌های دولتی که در درون و برون شهری تردد دارند باید دارای برگ ماموریت مستند و معتبر و کارت تردد باشند در غیر اینصورت توقیف و برخورد‌های قانونی با آنان انجام می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ادارات و ارگان‌های استان خواست و گفت: برای حفظ شان و جایگاه سرنشینان خودرو‌های تردد کننده برگ ماموریت و کارت تردد صادر شود که  از توقیف خودرو‌ها اجتناب شود.

 

انتهای پیام/ ع

طرح توقیف خودرو های بدون برگه مأموریت در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.