سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سمنان:

دشمنان نظام جمهوری اسلامی از انقلابیون می‌ترسند/ نام سردار سلیمانی در دنیا می‌درخشد

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از انقلابیون می‌ترسد،گفت: نام سردار سلیمانی در تمام کشور‌ها نام بزرگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سردار مهدوی نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفهٔ فرماندهی و مسئول حفاظت تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان گفت: در برهه‌ای خدا بر ما منت می‌گذارد و امام راحل را برای ما می‌فرستد که در مقابل جبهه باطل تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

سردار مهدوی‌نژاد افزود: امام(ره) برای تشکیل انقلاب اسلامی در مقابل همه جریانات ایستاد، چراکه دشمنان ما بیش از ۱۴۰۰ سال تلاش می‌کردند که ثابت کنند حرکت و بزرگی از جبهه حق نیست بلکه از جانب قدرت است.

وی بیان کرد: جبهه حق از آن حق است حتی اگر در اقلیت باشد؛ امام در مقابل تمام جبهه‌های شرق و غرب ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیش از ۳۰ سال است که در مقابل جبهه‌های دروغین ایستاده است، اما متأسفانه برخی دنبال این هستند که خود را با دشمنان هماهنگ کنند؛ همه ما پاسداران، بسیجیان روحانیون باید خدا را شاکر باشیم که در این مسیر و پشت رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داریم.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره بر اینکه دشمن از انقلابیون می‌ترسد، گفت: سردار قاسم سلیمانی امروز در کشور و در جبهه‌های مختلف قدم برمی‌دارد؛ امروز نام او در تمام کشورها نام بزرگی است.

وی بیان کرد: بسیاری هستند که می‌خواهند در اذهان بسیجیان و پاسداران شبهه ایجاد کنند که این مسیر الهی بی‌فایده است؛ اما این راه با قوت ادامه دارد، خوش به سعادت کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند. امروز برای گام برداشتن در این مسیر باید هر چه داریم در کف اخلاص بگذاریم تا اثربخش باشیم

گفتنی است در این مراسم با قدردانی از سرهنگ احمد برسلانی فرمانده قبلی، سرهنگ حمید محمدی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۲ قائم آل محمد سمنان معرفی شد

انتهای پیام / گ

حضور جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سمنان

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی (ره)
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.