سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها انگیزه جوانان را افزایش داد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پیروزی ملی پوشان فوتبال کشورمان در اولین بازی جام ملت‌های آسیا باعث بالا رفتن انگیزه جوانان شد.

داریوش یزدی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تمرینات تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: خوشحالم که در تمرینات تیم ملی امید حضور دارم و وظیفه همه ما این است که از تیم‌های ملی حمایت کنیم. شرایط تیم ملی امید خوب است و تیم ملی بزرگسالان هم توانست در بازی برابر یمن پیروزی پرگلی بدست آورد. پیامد پیروزی ایران باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان می‌شود.

او ادامه داد: تیم‌های پایه مهم هستند و ساختار تیم بزرگسالان از پایه‌ها شکل می‌گیرد به همین علت مسئولان باید توجه بیشتری به پایه‌ها داشته باشند تا تیم‌ ملی قدرتمندی روانه مسابقات بین المللی شوند.

با یک برنامه ریزی خوب طلسم المپیک شکسته می‌شود

یزدی درباره اینکه طلسم راه نیافتن تیم ملی امید به المپیک شکسته می‌شود، گفت: پیش بینی این موضوع سخت است، اما با یک برنامه ریزی خوب می‌توانیم طلسم راه نیافتن به المپیک را بشکنیم. حضور کرانچار در راس تیم ملی امید و شاهرودی و بختیاری زاده به عنوان مربیان تیم ملی به نفع این تیم است. همچنین استیلی مدیر شناخته شده‌ای است و در صعود تیم ملی امید می‌تواند کمک کند. اگر توجه بیشتری به تیم ملی امید شود شانس زیادی برای راه یابی به المپیک داریم.

امیدوارم پیروزی برابر یمن پُلی برای قهرمانی در آسیا باشد

کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی ایران برابر تیم یمن اظهار کرد: تیم ملی ایران با اقتدار برابر تیم یمن بازی کرد و خط حمله تیم ملی عملکرد خوبی داشت و ۵ گل برابر یمن به ثمر رساندند و مدافعان هم موقعیت چندانی به حریف ندادند. تیم ملی بازی شناوری را مقابل یمن ارائه کرد و امیدوارم این بازی پلی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشد.

بحث روانی در برگزاری اردوی خارجی موثر است

او درباره اینکه تیم‌های فوتبال با وجود مشکلات اقتصادی در خارج از کشور اردو برپا می‌کنند، گفت: بحث روانی در برگزاری اردو‌های خارجی دخیل است و تیم‌های فوتبال به خارج از کشور می‌روند تا شرایط روحی و روانی خود را تقویت کنند. البته در ایران مکان‌های خوبی برای برپایی اردو وجود دارد، اما تیم‌ها اردو‌های خارجی را به حضور در اردو‌های داخلی ترجیح می‌دهند.

من مانع رفتن دلفی به لیگ هلند نشدم

سرمربی سابق تیم استقلال خوزستان درباره پیشنهاد تیم آیندهون هلند به یونس دلفی گفت: یونس دلفی بازیکن با استعدادی است، اما او نتوانست به آیندهون برود و به موضوع چه کسانی در نرفتن دلفی به این تیم هلندی دخیل بودند وارد نمی‌شوم. من قبول کردم که دلفی به هلند برود تا آموزش ببیند و بعد از بازگشت به ایران برای تیم استقلال خوزستان مفید باشد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: مشکلات تیم استقلال خوزستان از ۲ سال پیش شروع شد و من وارث کَشتی به گل نشسته بودم و با حداقل هزینه تیم را بستم. در زمان حضور من در این تیم اهوازی ۵ بازیکن به تیم ملی امید دعوت شدند و ۲ بازیکن هم به تیم ملی دانشجویان راه یافتند، اما اتفاقاتی رخ داد که درباره اش صحبت نمی‌کنم. من تیم استقلال خوزستان را دوست دارم و نمی‌خواهم با صحبتهایم این تیم وارد حاشیه شود.


بیشتر بخوانید: 

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید در اردوی کیش مشخص شد

استیلی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی امید مشخص شدند/ باید برای صعود به المپیک تلاش کنیم

ابتکار جالب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران برای گول زدن جاسوس‌ها


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.