سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل سال آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل صبح امروز در بازدید استاندار اردبیل از پروژه های در دست اجرای بهزیستی افزود:پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینه کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مردم استان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی در بازدید از مرکز توانبخشی نگهداری معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) نیز تصریح کرد: این پروژه در ۱۱هزار متر مربع و با کمک خیرین و مردم استان اردبیل ساخته می‌شود که فاز اول این پروژه افتتاح شده و توانسته ۱۰۰ نفر از معلولین استان را نگهداری کرده و به آنان خدمات توانبخشی ارائه کنند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: با افتتاح طبقه فوقانی این مرکز خدماتی همچون پزشکی، دندانپزشکی، فیزوتراپی، کاردرمانی و شنوایی و بینایی سنجی علاوه بر معلولین استان و خانواده هایشان به خانواده‌های نیازمند استان اردبیل نیز خدمات ارائه خواهد شد.
ستاری ادامه داد: ۳۰ مرکز پایگاه سلامت اجتماعی در سراسر استان فعالیت می‌کنند که هدف از ایجاد آن‌ها شناسایی آسیب‌های محلات، شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های افراد هر محله است.
انتهای پیام/ح

فعالیت 30 مرکز پایگاه سلامت اجتماعی در اردبیل

 

 

برچسب ها: اورژانس ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.