سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی تبریز

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از افزایش پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ۸ پرواز به همت شرکت هواپیمایی معراج در هفته به پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز افزوده می‌شود.

وی افزود: این افزایش در مسیر تبریز- کیش و برعکس در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه با هواپیمای A۳۲۰ انجام می‌شود.

صفایی افزایش دیگر را در مسیر تهران- تبریز- تهران عنوان کرد و گفت: پرواز‌های افزایشی در این مسیر نیز برای روز‌های شنبه و سه شنبه برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: فرودگاه تبریز طی این ماه شاهد افزایش پرواز نسبت به ماه قبل بوده که پیش‌بینی می‌شود با متعادل شدن قیمت‌ها شاهد استقبال بیشتر مسافران برای انجام مسافرت‌هایشان با حمل و نقل هوایی خواهیم بود.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاه شهید مدنی تبریز تصریح کرد: این مجموعه آمادگی کامل دارد تا هر گونه پرواز در طول ۲۴ ساعت را به تمام مقاصد داخلی و خارجی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی از شرکت‌های هواپیمایی نیز درخواست کرد تا در صورت تمایل برای افزایش پرواز در مجموعه تحت مدیریتش هماهنگی لازم را به عمل آورند.

در ۶ ماهه نخست امسال روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیر‌های خارخی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پرواز‌های داخلی به مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ش

انجام روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.