سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید خدمت سربازی برای پذیرفتگان دانشگاه و موسسات آموزش عالی در خراسان شمالی

معاون وظیفه عمومی خراسان شمالی از تمدید یک دوره خدمت سربازی برای پذیرفتگان دانشگاه و موسسات آموزش عالی در مقطع کاردانی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مهدی شجری معاون وظیفه عمومی خراسان شمالی گفت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان وظیفه که در ۱۹ دی ماه سال جاری می‌بایست به خدمت وظیفه اعزام شوند می‌توانند در صورت قبول شدن در دانشگاه در مقطع کاردانی اعزام خود را یک دوره تمدید کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرفتگان مقطع کاردانی در دانشگاه در صورت ارائه نکردن مدارک مربوطه غیبت خواهند خورد، افزود: مشمولانی که در مقطع کاردانی در دانشگاه قبول شده اند می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه از این مرحله بهره‌مند شوند.

سرهنگ مهدی شجری با بیان اینکه تاریخ اعزام مشمولان وظیفه عمومی که مدارک لازم در راستای این طرح را ارائه کنند به ۱۹ بهمن ماه سال جاری تغییر پیدا می‌کند، گفت: با توجه به اینکه این مرحله هم اکنون از طریق مرکز ابلاغ شده لذا می‌طلبد مشمولان گرامی که قصد ادامه تحصیل را دارند می‌توانند با همراه داشتن مدارک مربوطه به دفاتر پلیس +۱۰ جهت تمدید یک ماهه خدمت سربازی اقدام کنند.

انتهای پیام / ب 

تمدید یک دوره خدمت سربازی برای پذیرفتگان دانشگاه و موسسات آموزش عالی

برچسب ها: دانشگاه ، سربازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.