سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جذب ایده‌های فناوری زنجیره بلوکی

مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) رویداد ایده‌پروری فناوری زنجیره بلوکی را برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویداد ایده‌پروری فناوری زنجیره بلوکی را برگزار می‌کند.

این رویداد با اهداف استفاده از ظرفیت بالای فناوری زنجیره بلوک در ارتقای امنیت سامانه‌ها، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه سامانه‌های زنجیره بلوکی، کمک به توسعه کسب‌وکارهای نوپا ( استارت‌آپ‌های زنجیره بلوک) و شناسایی توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک و استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه ایده‌های منتخب و در محورهای حاکمیت، ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند، حسابرسی زنجیره عرضه، مالکیت معنوی، اقدامات ضدپولشویی، تبادل سهام و کالا، مدیریت داده‌ها، بورس و بیمه، بهداشت و سلامت، حمل‌ونقل، خیریه، اوراق بهادار، ثبت و نگهداری سوابق، اینترنت اشیاء و صنایع نظامی اقدام به جذب ایده می‌کند.

مهلت ارسال ایده به رویداد ایده پروری فناوری زنجیره بلوکی تا پایان فروردین ۱۳۹۸ و زمان برگزاری آن یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ است. نحوه ثبت‌نام و ارسال ایده فقط از طریق وبسایت www.blockchainideas.ir است و علاوه بر جوایز نقدی، از برگزیدگان طی مراسم باشکوهی با حضور مقامات عالی رتبه کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجاب ، مسیح علی نژاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.