سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندارقزوین؛

مبارزه موثر با پدیده قاچاق نیازمند تجهیزات مدرن است

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مبارزه موثر با پدیده قاچاق نیازمند تجهیزات مدرن است که باید تامین و تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: امکانات دستگاه‌های عمل کننده باید به روز باشد بویژه نیروی انتظامی، زیرا در مسیر تردد ۱۱ استان کشور هستیم، اما نداشتن تجهیزات ایکس ری موجب شده نتوانیم قاچاق عبوری سایر استان‌ها را کنترل کنیم.

حبیبی یادآورشد: اصلاح دستورالعمل‌های گمرک، استاندارد و تعزیرات ضروری است تا با اتخاذ یک رویه واحد بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: اگر بخشی از مشکلات صنعت و تولید استان حل شود قادریم با داشتن ظرفیت و توان بالا بسیاری از نیاز‌های کشور را تامین کنیم.

حبیبی تصریح کرد: قزوین در تولید قطعات خودرو جایگاه ویژه‌ای دارد و برای نمونه بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد قطعه سازی داریم که ۶۵۰ نوع محصول تولید می‌کنند، اما هنوز طلب خود از خودروسازان را نگرفته اند و با چالش مواجه اند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: برای کاهش هزینه‌ها لازم است مصوب شود تا به درخواست کمیسیون اگر نیازمند آزمایش بودیم دستگاه‌ها این کار را رایگان انجام دهند تا پرونده‌ها سریعتر رسیدگی شود.

وی بیان کرد: باید رویه واحدی در ممانعت از خروج دام در استان اتخاذ شود و اگر لازم بود به صورت منطقه‌ای تصمیم بگیریم تا کار‌ها متوقف نشود.

انتهای پیام/

جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.