سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در استان

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین نظری معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به صدور حدود ۳۰ هزار کارت هوشمند ملی تا سال ۱۳۹۳، گفت : طی چهار سال فعالیت در این حوزه در حال حاضر یک میلیون و ۲۳۳ هزار نفر از جمعیت استان دارای کارت هوشمند ملی هستند.

وی گفت : همچنین ۳۰ هزار کارت صادر شده در ادارات ثبت احوال موجود است و ۸۰ هزار نفر نیز درخواست داده اند که به زودی برای آن‌ها نیز کارت هوشمند صادر خواهد شد.

نظری گفت : همچنین تا به امروز حدود یک میلیون شناسنامه جدید در استان صادر شده است.

نظری به برخی اقدامات ثبت احوال در زمان زلزله سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به آسیب بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی پیش بینی کردیم حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر برای دریافت شناسنامه مراجعه کنند که صدور این تعداد در مدت زمان اندک و با توجه به نیازی که به اسناد هویتی داشتند، کار دشواری بود، بنابراین تصمیم بر این گرفته شد که گواهی برای سرپرست خانوار صادر شود و این گواهی توسط تمام دستگاه‌ها پذیرفته شود.

علیرضا قبادی مدیرکل پیشین ثبت احوال استان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ارتقا جایگاه ثبت احوال استان گفت: با توجه به حوادثی از جمله زلزله که پشت سرگذاشتیم، شاید کسی فکر ارتقا رتبه و جایگاه استان را نداشت، اما خوشبختانه طی سه سال گذشته توانستیم با همکاری همه نیرو‌ها از رتبه ۲۵ کشوری به رتبه ششم ارتقا پیدا کنیم.

وی افزود: همه نیرو‌های ثبت احوال در این ارتقا رتبه سهیم هستند و هرچه موفقیت به دست آورده ایم مرهون تلاش آنهاست.

 

 

انتهای پیام/د

یک میلیون و ۲۳۳ هزار نفر از جمعیت استان دارای کارت هوشمند ملی هستند

 

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.