سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور روحانی؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، عصر دوشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‎جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌ها و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان گلستان تشکیل شد.

ارائه آخرین گزارش عملکرد و روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر قبلی رئیس جمهوری به این استان، نیازمندی‌های مردم در مناطق مختلف استان گلستان و همچنین نهایی کردن طرح‌های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.

مهمترین برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند شتاب و تحول خوبی در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان گلستان ایجاد کند، توسط رئیس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به گرگان اعلام می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس کل بانک مرکزی به همراه شماری از وزیران کابینه و همچنین استاندار گلستان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس‌‎جمهور قرار است در ادامه سفر‌های استانی خود، به همراه تعدادی از اعضای کابینه بزودی به استان گلستان سفر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.